مقاله شماره 4: دیدگاه اکوسیستم خدمتی بر مبنای منطق چیرگی خدمت

مقاله شماره 4: دیدگاه اکوسیستم خدمتی بر مبنای منطق چیرگی خدمت

مقاله شماره 4: دیدگاه اکوسیستم خدمتی بر مبنای منطق چیرگی خدمت

این مقاله سعی در معرفی دیدگاه اکوسیستم خدمتی دارد که بر مبنای منطق چیرگی خدمت شکل گرفته است. اکوسیستم خدمتی مفهوم مهمی در علم بازاریابی و خدمات محسوب می شود که مطالعه این مقاله می تواند برای آگاهی علاقه مندان بازاریابی از مفهوم اولیه و تعریف اکوسیستم خدمتی مفید باشد.  برای اگاهی از منابع بیشتر و هم چنین همکاری در زمینه های مختلف بازاریابی، ترجمه، پایان نامه و تالیف کتاب و سایر اموپژوهشی می توانید از طریق مسیر های زیر ارتباط برقرار...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد